Wszyscy kochają Walentynki!

Hej kochane! Jest tu jeszcze ktoś? To ja, wasza autorka marnotrwana! Tęsknię za wami, co tu dużo kryć. I szczerze, tęsknie strasznie za bohaterami! Tak więc postanowiłam iż z racji zbliżających się Walentynek, które wprost uwielbiam  (z wielu, wielu różnych powodów) przygotuję wam coś specjalnego. A moja Wena z chęcią wzięła się do pracy, pierwszy raz od naprawdę wielu miesięcy :D Więc dla tych, które tu czasem zaglądają, cobyście o mnie za bardzo nie zapomniały, mały przedsmak tego, co się pisze :D Zapowiedź malutka :)

- W zasadzie, jak spożytkujemy ten piękny, piątkowy wieczór? – zapytał pogodnie Eddie, kiedy pięli się po schodach.
- Zamierzam się ciebie w końcu pozbyć – powiedział zdawkowym tonem Chris, rozglądając się z uwagą. Eddie zatrzymał się z jedną nogą uniesioną nad stopniem i zamarł bez ruchu.
- Rozmawialiśmy już o tym – przypomniał w końcu udręczony. – Wiem, że czasem moja natura bywa nieco przytłaczająca, ale zrzucenie mnie z Wieży Północnej nie rozwiąże twoich problemów.
Chris obejrzał się przez ramię na przyjaciela.
- Kuszące – ocenił w końcu z rozbawieniem. – Ale nie skorzystam, mam inny plan.
- Naprawdę? – zainteresował się Eddie i przyspieszył kroku, wyraźnie ożywiony. – Jaki? Zamieniam się cały w słuch!
- Znajdę ci dziewczynę – oznajmił tonem wyrażającym oczywistość Chris. Eddie rzadko kiedy tracił swój entuzjazm i radość życia, ale słowa wypowiedziane przez przyjaciela sprawiły, że jego twarz spoważniała całkowicie i wszystkie portrety w Hogwarcie potwierdzą, że ciszy jaka wtedy zapadła, mury tej szkoły nie słyszały od wieków.
- Bluźnierca! – wycedził z oburzeniem Eddie, celując oskarżycielsko palcem wskazującym na przyjaciela. 

Do zobaczenia 14 lutego! 

3 komentarze:

  1. łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Chcę chcę chcę chcę!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! Tak się za nimi wszystkimi stęskniłam <3 Wyczuwam tu niezłą akcję i przybywam 14 lutego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać... Jak ja za nimi wszystkimi tęsknie... Eddie nawet w takiej krótkiej zapowiedzi jak zwykle boski.
    Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń